Top
Ψυχολογικό τεστ: Μύθοι και αλήθειες για το στρες - Κρητικού Μαρίνα
fade
8081
post-template-default,single,single-post,postid-8081,single-format-image,eltd-core-1.1.1,flow child-child-ver-1.0.0,flow-ver-1.3.6,eltd-smooth-scroll,eltd-smooth-page-transitions,ajax,eltd-blog-installed,page-template-blog-standard,eltd-header-type2,eltd-sticky-header-on-scroll-down-up,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-dropdown-default,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Ψυχολογικό τεστ: Μύθοι και αλήθειες για το στρες

Όλοι αντιμετωπίζουμε κατά καιρούς συμπτώματα στρες, λόγω δουλειάς, αυξημένων υποχρεώσεων ή οικονομικών δυσκολιών.

Το στρες είναι για πολλούς καθημερινό κομμάτι της ζωής, πόσα γνωρίζουμε όμως για αυτό;

Κάντε το παρακάτω τεστ για να διαπιστώσετε πόσα πραγματικά γνωρίζετε και πόσα θα έπρεπε να γνωρίζετε!

 

1. Το στρες είναι πάντοτε κακό.

Αλήθεια

Μύθος

 

2. Το στρες δε συνοδεύεται πάντα από συγκεκριμένα συμπτώματα.

Αλήθεια

Μύθος

 

3. Το στρες μπορεί να μας σκοτώσει.

Αλήθεια

Μύθος

 

4. Το στρες επηρεάζει διαφορετικά τους άνδρες και τις γυναίκες.

Αλήθεια

Μύθος

 

5. Υπάρχουν στρατηγικές αντιμετώπισης που λειτουργούν πάντοτε αποτελεσματικά στη διαχείριση και την αντιμετώπιση του στρες

Αλήθεια

Μύθος

 

6. Το αλκοόλ βοηθά στην αντιμετώπιση του στρες.

Αλήθεια

Μύθος

 

7. Το στρες είναι μεταδοτικό.

Αλήθεια

Μύθος

 

8. Το στρες δεν έχει θέση σε μια ευτυχισμένη ζωή.

Αλήθεια

Μύθος

 

Απαντήσεις

1. Μύθος – Υπάρχουν διαφορετικοί τύποι στρες που επηρεάζουν διαφορετικά τη ζωή μας. Το στρες μπορεί να μας κινητοποιήσει να πετύχουμε τους στόχους μας ή αντιθέτως να μας εμποδίσει να ευχαριστηθούμε μια θετική εμπειρία. Γνωρίζοντας ποιο είδος στρες αντιμετωπίζουμε θα μπορέσουμε να το διαχειριστούμε αναλόγως.

2. Αλήθεια – Το στρες δε μας επηρεάζει όλους με τον ίδιο τρόπο. Άλλοτε πυροδοτεί δυσάρεστες επιπλοκές στο γαστρεντερικό και άλλοτε προκαλεί τον πονοκέφαλο, εναλλαγές στη διάθεση ή προβλήματα στον ύπνο.

3. Μύθος (και αλήθεια ταυτόχρονα) – Δεν αποτελεί άμεση αιτία θανάτου, όμως αν δεν αντιμετωπιστεί έγκαιρα μπορεί να επιδεινώσει σημαντικά την κατάσταση της υγείας μας. Για παράδειγμα, το χρόνιο στρες μπορεί να επιταχύνει την εκδήλωση της καρδιοπάθειας.

4. Αλήθεια – Οι άνδρες έχουν την τάση να αντιδρούν επιθετικά στο στρες, ενώ οι γυναίκες γίνονται πιο φιλικές και επικοινωνιακές όταν αντιμετωπίζουν στρες. Η στάση του κάθε φύλου απέναντι στο στρες επηρεάζει και τις στρατηγικές διαχείρισης που πρέπει να ακολουθήσουμε.

5. Μύθος – Δεν υπάρχει μία μεμονωμένη τεχνική που λειτουργεί πάντα και για όλους. Το μασάζ, η γυμναστική και η γιόγκα είναι μερικές από τις προτεινόμενες προσεγγίσεις, όμως η αποτελεσματικότητά τους διαφέρει από άνθρωπο σε άνθρωπο.

6. Μύθος – Το αλκοόλ όχι μόνο δεν καταπραΰνει το στρες, αλλά σε πολλές περιπτώσεις το εντείνει.

7. Αλήθεια – Πολλές φορές δεν το αντιλαμβανόμαστε, αλλά το στρες είναι πράγματι μεταδοτικό.

8. Μύθος – Το στρες σε μικρές δόσεις μας βοηθά να κινητοποιηθούμε και να εξελιχθούμε. Δεν πρέπει να ταυτίζουμε πάντα το στρες με αρνητικές εμπειρίες, πρέπει όμως να είμαστε σε θέση να το αναγνωρίσουμε και να το διαχειριστούμε αποτελεσματικά προκειμένου να επωφεληθούμε από αυτό.