Top
Διαβήτης: Ο συνδυασμός γυμναστικών ασκήσεων που ρίχνει το ζάχαρο - Κρητικού Μαρίνα
fade
8583
post-template-default,single,single-post,postid-8583,single-format-image,eltd-core-1.1.1,flow child-child-ver-1.0.0,flow-ver-1.3.6,eltd-smooth-scroll,eltd-smooth-page-transitions,ajax,eltd-blog-installed,page-template-blog-standard,eltd-header-type2,eltd-sticky-header-on-scroll-down-up,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-dropdown-default,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Διαβήτης: Ο συνδυασμός γυμναστικών ασκήσεων που ρίχνει το ζάχαρο

Ένας συνδυασμός αερόβιας γυμναστικής και ασκήσεων ενδυνάμωσης μπορεί να λειτουργήσει καλύτερα από κάθε άλλο είδος άσκησης στην προσπάθεια ατόμων με διαβήτη τύπου-2 μα θέσουν υπό έλεγχο το επίπεδο σακχάρου στο αίμα τους, σύμφωνα εμ νέα έρευνα που δημοσιεύθηκε στις αρχές του μήνα στην επιθεώρηση Diabetologia (Διαβητολογία).

Ερευνητές από την Αυστρία ανέλυσαν στοιχεία από 14 επιμέρους έρευνες στις οποίες συμμετείχαν συνολικά πάνω από 900 άτομα με διαβήτη τύπου-2. Οι μελέτες εξέτασαν το ρόλο της αερόβιας και της γυμναστικής για ενδυνάμωση (όπως η άρση βαρών, όργανα γυμναστικής κλπ) στην ενίσχυση της υγείας των διαβητικών.

Οι ερευνητές διαπίστωσαν πως σε σύγκριση είτε με την (σκέτη) αερόβια ή με την (επίσης σκέτη) γυμναστική ενδυνάμωσης, ένας συνδυασμός των δύο αυτών ειδών εκγύμνασης είναι ο πιο αποτελεσματικός στον έλεγχο του σακχάρου του αίματος (γλυκόζη), των λιπιδίων του αίματος, της αρτηριακής πίεσης και του βάρους. Ο συνδυασμός αυτός βοήθησε επίσης περισσότερους ασθενείς με διαβήτη τύπου-2 να αυξήσουν τα επίπεδα της καλής χοληστερόλης στο αίμα τους.

Οι επιστήμονες πρόσθεσαν ότι η έρευνα έδειξε επίσης ότι η γυμναστική με σκοπό τον έλεγχο του σακχάρου στους διαβητικούς είναι πιο αποτελεσματική όταν υπάρχει επίβλεψη από ειδικούς συγκριτικά με τις περιπτώσεις που οι ασθενείς έκαναν γυμναστική χωρίς επίβλεψη.

Σύμφωνα με τους ερευνητές “η ασκήσεις ενδυνάμωσης χτίζουν τους μυς και έτσι αυξάνεται (σταδιακά) η χρήση της γλυκόζης μέσω της αύξησης της μυϊκής μάζας, ενώ η αερόβια άσκηση καίει γλυκόζη επί τόπου”.