Top
Μάθετε να τιθασσεύετε το στρες σας και κάντε το ... συνεργάτη σας - Κρητικού Μαρίνα
fade
8576
post-template-default,single,single-post,postid-8576,single-format-image,eltd-core-1.1.1,flow child-child-ver-1.0.0,flow-ver-1.3.6,eltd-smooth-scroll,eltd-smooth-page-transitions,ajax,eltd-blog-installed,page-template-blog-standard,eltd-header-type2,eltd-sticky-header-on-scroll-down-up,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-dropdown-default,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Μάθετε να τιθασσεύετε το στρες σας και κάντε το … συνεργάτη σας

Το στρες είναι αναπόσπαστο στοιχείο της ζωής όλων και εμφανίστηκε στον άνθρωπο από την πρώτη ώρα που εμφανίστηκε στη γη το ανθρώπινο είδος. Την ίδια ώρα ωστόσο, το στρες ήταν η κινητήριος δύναμη που τον βοήθησε να επιβιώσει και να ανταπεξέλθει στις προκλήσεις και τους κινδύνους του εξωτερικού περιβάλλοντος.

Όσο λοιπόν και να ακούγεται περίεργο το στρες σε μικρές δόσεις, μας κάνει καλό γιατί είναι πηγή ενέργειας και δημιουργίας. Κανείς μας δεν θα μπορούσε να υλοποιήσει μια εργασία, αν δεν τον ενεργοποιούσε λίγο στρες.

Το στρες όμως μπορεί να αποδειχθεί επικίνδυνο για τη λειτουργικότητά μας και την υγεία μας όταν εγκαθίσταται μόνιμα μέσα μας, ξεπερνά τα φυσιολογικά επίπεδα και αρχίζει να προκαλεί έντονα προβλήματα στην καθημερινή ζωή. Στη σύγχρονη κοινωνία το στρες αφορά στο αίσθημα που βιώνουμε και στον τρόπο που αντιδρούμε όταν δεχόμαστε

Μερικές πρακτικές που θα μπορούσαν να βοηθήσουν στη διαχείριση του στρες είναι οι παρακάτω:

• Εντοπίστε την πηγή του στρες σας και ανακαλύψτε τι ακριβώς είναι εκείνο που σας ενοχλεί διότι δεν μπορούμε να αντιμετωπίσουμε ένα πρόβλημα όταν δεν ξέρουμε από πού ξεκινάει.
•Μάθετε να ακούτε εσάς και τα δικά σας θέλω και όχι τα απωθημένα και τις ανασφάλειες των άλλων .
• Όταν εντοπίσετε τι ακριβώς σας ενοχλεί, αφήστε τη γκρίνια και πάρτε τον έλεγχο της κατάστασης στα χέρια σας.
• Κρατείστε θετική στάση απέναντι στις καταστάσεις. Είναι εύκολο να χάνουμε την αντικειμενικότητα μας όταν είμαστε στρεσαρισμένοι.
• Επαναξιολογείστε την κατάσταση που σας δημιουργεί αρνητικά συναισθήματα και εντοπίστε τις σκέψεις εκείνες που διαστρεβλώνουν την πραγματικότητα.
• Βάλτε όρια και απομακρυνθείτε από εκείνους που σας κριτικάρουν και σας κάνουν να νοιώθετε άσχημα.
• Βγείτε έξω μην κλείνεστε στον εαυτό σας, μιλήστε για ό,τι σας απασχολεί και ανταλλάξτε απόψεις
• Η φυσική άσκηση, βοηθά σημαντικά στην αντιμετώπιση του στρες. Αναλυτικότερα, η γυμναστική, το περπάτημα, ο χορός, το κολύμπι και τα χόμπι ανακουφίζουν από την ένταση.