Top
Με πόση γυμναστική θα ρίξετε το σάκχαρο - Κρητικού Μαρίνα
fade
11535
post-template-default,single,single-post,postid-11535,single-format-image,eltd-core-1.1.1,flow child-child-ver-1.0.0,flow-ver-1.3.6,eltd-smooth-scroll,eltd-smooth-page-transitions,ajax,eltd-blog-installed,page-template-blog-standard,eltd-header-type2,eltd-sticky-header-on-scroll-down-up,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-dropdown-default,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Με πόση γυμναστική θα ρίξετε το σάκχαρο

Αν πάσχετε από διαβήτη και θέλετε να ρυθμίσετε σωστά το σάκχαρό σας, εκτός από την κατάλληλη διατροφή, είναι απαραίτητο να ακολουθείτε ένα πρόγραμμα γυμναστικής.

Η άσκηση προσφέρει πολλά σε έναν διαβητικό, καθώς βοηθά στην καύση των θερμίδων και συντελεί στη μείωση του σωματικού βάρους, ενώ μειώνει τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα για αρκετές ώρες μετά το τέλος του προγράμματος.

Η άσκηση βοηθάει στην απορρόφηση της γλυκόζης και στη μείωση της συγκέντρωσής της στο αίμα.

Οι πάσχοντες από διαβήτη που θέλουν να ρυθμίζουν καλά το σάκχαρό τους πρέπει να γυμνάζονται τρεις φορές την εβδομάδα, επί 60 λεπτά τη φορά, κάνοντας τόσο ασκήσεις με βάρη όσο και αεροβικές ασκήσεις αντοχής, σύμφωνα με τους επιστήμονες.

Η ήπια άσκηση (το είδος που απλώς επιταχύνει κάπως την αναπνοή) μπορεί να βελτιώσει την ρύθμιση του σακχάρου από τον οργανισμό.

Οι ερευνητές έχουν διαπιστώσει ότι τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα όσων γυμνάζονται, μειώνονται σημαντικά, ενώ όσοι κάνουν σύνθετη προπόνηση παρουσιάζουν μείωση της γλυκοζυλιωμένης αιμοσφαιρίνης τους κατά 1%.

Η μείωση κατά 1% της γλυκοζυλιώμενης αιμοσφαιρίνης σχετίζεται με μείωση κατά 15% έως 20% του κινδύνου σοβαρού καρδιαγγειακού προβλήματος και κατά 37% του κινδύνου ανάπτυξης επιπλοκών στον διαβήτη, όπως η νεφροπάθεια και η αμφιβληστροειδοπάθεια.

Πηγή: http://www.onmed.gr/